Halloween şi La Mulţi Ani

Astăzi, 31 octombrie 2009, pe lângă cunoscutul şi mult aşteptatul Halloween, vreau să îi urez din toată inima mea, prietenului meu Mitză un sincer La Mulţi Ani şi să aibă parte de cel mai frumos majorat care există. Să curgă cu bere, vodcă, ţigări, bani şi femei pe tine, până te saturi. Te iubesc prietene. La Mulţi Ani Mitză.


P1160271

Şi cum a fost să mai fie,
Cu multă beţie
Vodcă multă, veselie
Tot aşa să fie.
La Mulţi Ani cu sănătate


Filme de groază, petreceri cu vampiri, vrăji şi câteva sperieturi pe cinste - acestea sunt distracţiile pe care cluburile, dar şi cinematografele din Bucureşti le promit publicului pentru sâmbătă seara, pentru a marca sărbătoarea de Halloween.


halloween

Halloween-ul, sărbătoare păgână din evul mediu, introdusă în tradiţia americană a secolului XX şi preluată de români în urmă cu câţiva ani, revine şi anul acesta cu petreceri asortate cu de-acum nelipsiţii dovleci cu rânjete decupate, decoraţiuni cu aripi de liliac, vrăjitoare şi stafii.

halloween-3

Oigen îţi propune câteva dintre petrecerile şi filmele pregătite de organizatori.

PETRECERI

Halloween Party (Cafeneaua Actorilor)

So Sexy Halloween (Cuando)

Halloween Party with Dr Teo (Fire Club)

Halloween Night Costume Party (Green Horses)

Back to Hell! (Heaven & Hell Bar)

Private Party Halloween (La Scena)

Halloween Party (Metropolis)

FILME

Blood: Ultimul vamprir (Cityplex)

Halloween II (Hollywood Multiplex, Cityplex)

O noapte de groază (Eforie)



În încheiere, vreau să vă zic că regret foarte mult că nu am putut să fiu acasă, în Rădăuţi, să petrec şi să sărbătoresc acolo, să mă îmbrac în costumul lui Adam, să chefuiesc la majoratul prietenului meu, să fiu acolo să-l bat pe umeri şi să-i zic să aibă parte de cei mai frumos în lume, să-l felicit şi să mă aibă lângă el la unul dintre cele mai importante momente ale vieţii sale. La Mulţi Ani încă odată Mitză.

Happy Halloween.

Comentarii