Am inspiraţie şi rimează cu felaţie

M-am plictisit destul iar acum am inspiraţie. Aşa că o să compun o poezie care o să se numească: Iar am dat cu băţu-n cap.

Iar am dat cu băţu-n cap
de Oigen Oigăn


Îmi amintesc de ziua-n care
Am ieşit la o plimbare
Şi atunci eu am găsit
Ceea ce se credea un mit.

Era vorba de băţul care
Avea o istorie mare
Cum că el a fost făcut
Din apă şi o mână de lut.

Mama nu mă lăsa să ma joc cu băţul
Că lui Andrei i-am rupt braţul
Şi spunea ca am un handicap
Iar am dat cu băţu-n cap.

Însă mie imi plăcea
Să văd cum sânge curgea
Pe faţă şi mâna lui
Iar e băţu-n capul lui.

Când mi-am dat seama
De ce plânge mama
M-am intors la ea
Şi i-am spart faţa.

Acum îmi cer iertare
Să nu fie cu supărare
Eu oi mai da cu băţu'
Când o veni crivăţu'.

Este iarnă iar eu am ieşit afară
Andrei vine lângă mine iară
Şi când mi-a zis că's handicap
Offf ... iar am dat cu băţu-n cap.

Această poezie este una creată pe baza unor fapte imaginare asfel încât se poate înţelege absurditatea ei. Atât autorul cât şi eu, credem că nu trebuie să o luaţi în serios dar nici în gură, cel ma bine e să zâmbiţi. Destul. Fi şi tu mai serios, dacă pomeneam de coaie puteai să râzi, în pula mea.

Comentarii