Gata cafeaua? (4)

Neaţa la toţi. Zic neaţa pentru că eu am exact 8 minute de când m-am trezit. Pfff, ce lene am. Am cafeaua în faţă, şi mă gândesc la ziua de astăzi.

În puii mei la naiba, fetelor, astăzi mă mut. Da mă mut, a-ţi auzit bine. Nu mă mut cu domiciuliul mă mut cu blogul, pe domeniu .info. De ce? Pentru ca aseară aşa mi s-a sculat şi încă e sculată, pentru că e mai plăcut sa scrie oigen.info decât ditamai link-ul cu subdomeniu cu .com.

În pizda mătii de cafea că frige a-l dracului. Urăsc cafeaua care frige. Ştiţi cum e o cafea perfectă? Cea de imediat cum te trezeşti, care e într-o ceşcuţă mică asta fiind doza perfectă, o linguriţă jumătate maxim 2 de zahăr, o linguriţă lapte, aşa la temperatura camerei. E cafea visurilor mele, care o beau foarte rar pentru că în pula mea ori e prea fierbinte ori nu are zahăr destul. Să mă cac în sus.
Alteori aveam cafeaua terminată acum după 20 de minute îndată dar cum să o termin daca am luat abia 2 guri.

Mă duc cu ea în bucătărie să o mai racesc şi să fumez o ţigară. Gata, nu mai pot fuma la calculator, pentru că frate-miu s-a lăsat de ţigări iar ai mei nu fumează. Trebuie sa mă refugiez în bucătărie acum. Mi-aş pula că tot îl corup pe frate-miu să se reapuce de fumat. E bine doar.

Să văd ce mai fac astăzi, o să vă mai ţin la curent cu nişte caca ce fac eu. O zi bună.

Cu vulgaritate,
Oigen

Comentarii