Satul de ...

Sunt satul de vremea asta de tot cacatul, satul de laptop, de mancarea pe care o mananc, de monotonia din oras, de telefon, de camera mea, sunt satul de preoti, de oamenii de cacat, de oameni ipocriti, de faptul ca trebuie sa zambesc atunci cand nu vreau, sunt satul sa ies pe strada si lumea sa se uite la tine, sunt satul de barfe, de fitzele unora, sunt satul pana peste cap.

Zi si tu mie asa, tu nu esti satul? Satul de ceva? Hai ma, ca trebuie sa fi! Sa va bata dracu cu sarma ghimpata la cur de ipocriti. Pe toti, pe cei de la guvernare pana la tiganii borati care merg pe strada si se ia de lume.

Incep sa ma satur de pace. Sunt satul de ... asta e rasism, nu e bine asa. Mi-as pula'n tigani care ne distrug societatea, renumele, ne fac de ras, mi-as inca ceva in mitocanii si distrusii care iti da stare de voma atunci cand te afli in preajma lor. Sincer, si din toata inima mea intunecata, va urasc va-n pula mea.

Cu toate ca sunt unele lucruri de care nu ma voi satura niciodata.

Comentarii