Gata cafeaua ?

Gata cafeaua de dimineata? E duminica, soare, frumos afara, lumea merge la biserica altii la gratare. Asta stau eu si gandesc cat imi beau cafeaua cea de toate zilele.

Ehei, imi e dor de copilarie, sa ies pe afara duminica, cu paturile sa facem un cort, sa merg hai-hui cu prietenii si sa facem boacane. Ma simt batran si nici bine nu am iesit din liceu. Cacat.

Am dormit enorm de mult aseara, maxim 3 ore, iar acuma servesc o cafea pentru a ma mai tine treaz cat scriu acuma. Am o durere'n ochi si'n cap de somn de nu stiu cum rezist. O sa ma duc indata sa "shlafen" oleaca chiar daca "zeit-ul" de somn a plecat demult. No, romane, dute la gratare sau biserici, poate o intalnire cu familia, sau o iesire spre seara la banalul suc sau inghetata. C'o fi una c'o fi alta, sa va distrati ca amare's zilele saptamanii.

Eu ma duc la un somn, somnul de oboseala il numesc. Ala de frumusete o murit de cancer. O duminica frumoasa. Cred. Va las ... un pic, asta pana ma trezesc.

G'Day.

Comentarii

verde amar a spus…
dar acum, ca ai terminat liceul, nu se mai cuvine sa iesi cu cortu ?
nu e "frumos" decat in copilarie ? te contrazic :| !
iculici a spus…
8-> CORTURILE COPILARIEI... PFFFF... A TRECUT O VIATA DE ATUNCI. MAI VREAAAAU... :-S

AZI,,, CU FETELE LA PADURE. FARA GRATARE, FARA MICI. DOAR NOI, O STICLA DE SUC SI O PATURA. SI PADUREA. :D

>:D<
iculici a spus…
CORTURILE COPILARIEI, FACUTE DIN PATURI, IS UNICE. AU FARMECUL LOR... AVEAU. :P