OMG

Oh pentru numele lui Dumnezeu! M-am trezit la realitate ca nu am actualizat blogul de cand Paris Hilton a fost în închisoare ... Tu nu ai crede cât de greu este fiind asteptat pe mâini şi de picioare şi, în general, în jurul curului. Sunt un blogger, aşa că am sa scriu!

Sunt ocupat cu frânghii de matase, un ticăit crocodil, doar ca în general, fiind un cretin pentru oricine este regretabil să traverseze calea mea, ziua mea este plină de rupere de la cea de-a doua ora din zi am fost trezit de de un ucigas Teletubbies care a mers la cerşit pentru ca e copilul meu si pentru a merge la culcare. Aşa să mă ajute Dumnezeu si fie ca copilul meu sa fie decorat de perete, cu numele de "Bandă încă de viaţă". Nu am crescut, dar cui îi pasă?

Imi doresc mai mult, dacă o persoană imi trimite e-mail-uri pentru a întreba de ce nu am postat azi voi începe sa postez imagini de deget cu ciuperca, sau picaturi fecale murate. Du-te cu Dumnezeu, bunule prieten. Doar Piccaninnies am de spus!

Comentarii

Anddrey a spus…
:| cand a fost paris hilton la inchisoare ? :D
de ce ? :-"