Modalitate de a face bani de acasa, stand pe net

Ai un blog? Vrei sa-ti maresti veniturile?
SponsoredReviews este un site care plateste pentru review-urile facute altora, obtinand 65% din suma castigata pe un review. In functie de importanta blogului tau, iti vei alege cat urmeaza sa fi platit pentru un review. Minimul meu e de 10$, iar maximul de 40$. Astfel la un review de 10$ castig 6.5$. Platesc in PayPal. Orice blogger e binevenit sa incerce
SponsoredViews deoarece banii din Adsense vin mult mai greu.

Inregistrandu-te Aici devi adusul meu, ajutandu-ma si pe mine mai departe.
Nu aveti nimic de pierdut. Doar timp. Insa timpul se va materializa in venituri considerabile. Bafta la toti.

Comentarii

olariu romeo a spus…
parererea mea personala despre adsense e urmatoarea folosesc adsense de un an de zile si nu am fost platit nici macar o data ar fi trebuit sa incasez peste 2000 de dolari in contul meu de adsense imi aparea ca cecurile au fost trimise dar nu am primit niciun cec de la ei
acuma mai nou miau dezactivat contul fara sami spuna dece pur si simplu leam trimis un mail sa intreb de ce dar inca nu am primit raspuns de la ei pe adwords am cheltuit peste 7 mii de euro pentru publicitate si teoretic o parte trebuia sa mi se intoarca inapoi am cerut sa mi se retrimita cecurile gindiduma ca poate nu au ajuns au disparut posta nu sia facut treaba sau stiu eu ce sa mai intimplat iar cind am cerut retrimiterea ei miau dezactivat contul parerea mea este ca adsense e doar o trufa un mod de a fura bani de la oameni ati auzit de vreounu care cistiga bani cu adsens? eu nam vazut pe nimeni doar povesti pe internet sigur astia au fost cumparati de mafia rusa sau (luati cu japca ) google isi face publicitate dar nu plateste pe nimeni pe pagina de la google exista un link prin care poti face contestatie daca contul tau este suspendat dar acest link nu functioneaza http://www.google.com/support/adsense/bin/...d_clicks_appeal dati si voi clic daca vreti sa faceti contestatie ca o sa va raspunda nu!!! asa ca munciti fratilor unflatile buzunarele la google ca o sa va dea si vou prin gura

linku asta se gaseste in pagina asta https://www.google.com/adsense/support/bin/...amp;medium=link la completeaza FORUMULARUL DE CONTESTATIE ONLINE si ceti mai scrie google pe mail cind iti dezactiveaza acontul?

De curând, când treceam prin înregistrările dvs., am descoperit că s-a constatat un risc considerabil pe care contul dvs. AdSense l-a pus agenţilor noştri de publicitate AdWords. Deoarece menţinerea contului în reţeaua noastră de editori ar fi putut aduce în viitor daune financiare agenţilor noştri de publicitate, am hotărât să vă dezactivăm contul.

Vă rugăm să înţelegeţi că am considerat acest pas necesar pentru a proteja atât interesele agenţilor noştri de publicitate, cât şi ale altor editori AdSense. Înţelegem neplăcerile pe care vi le-am provocat şi vă mulţumim anticipat pentru înţelegere şi pentru colaborare.

Nu răspundeţi acestui e-mail dacă aveţi întrebări despre contul dvs. sau despre măsurile pe care le-am luat. Puteţi găsi mai multe informaţii vizitând https://www.google.com/adsense/support/bin/...py?answer=57153.

Cu sinceritate,


Echipa Google AdSense


pentru atita timp lea convenit sasi faca publicitate la mine pe site si cind leam cerut banii miau taiat contul asta cu cistigatul banilor pe adsense e o poveste frumoasa pentru fraeri dupa cum vedeti google mai spune printre altele sa nu raspunzi la mailul carel trimit ei ca oricum nu te baga in seama

asa ca munciti fraerilor pentru google ca asa am facut si eu