Doamne, da-mi-ai 10 la Bac si nu o sa mai injur. Promit, in pula mea.

Maine, 9:40, 23 iulie 2009 voi intra in examenul de BAC la prima proba, Romana proba orala. No, io ca orice geniu ma astept la nota zece ca doar n'oi lua sub 9 chiar daca la orele de romana am mai dormit.

M'oi duce indata sa ma rog la Doamne Doamne, ca voi, pacatosilor nu v-ati ruga si pentru mine. Oricum, Doamne Doamne e suparat pe mine ca de vreo 7 anisori incoace nu m-a vazut. Nu m-a vazut la biserica. Ce sa mai zic acuma? Cum oi termina de baut sau dupa ce ma trezesc din betia de maine va voi anunta si ce nota am luat la prima proba. No, daca o sa iau zece (dtzece) cred ca tari dau de baut ... apa minerala.

Ce pula mea sa mai zic? Bafta la toti fir-a-var muma'n'cur.

P.S. Doamne, te rog ajuta-ma la BAC. Nu ma fa sa-l venerez pe Satana. Mi-as pula in Satana ca iar m-o dus la jocurile de noroc az. Alt paguba in portofel. AAaaa ... Doamne, si daca poti ... zi'mi si mie numerele la loto. Macar primele sase.

Comentarii

Anonim a spus…
ai vrut sa fii amuzant ? :-? ...hm , nu esti amuzant deloc :)) ...
Anonim a spus…
`nezau : fa-mi un oral si treci bacu.:>
Cezar a spus…
io zic sa te multumesti cu munca aia care o ai tu pe bune (stii tu, te-am intrebat in sala de sport si mi-ai zis cat iei pe noapte) si sa fii cuminte.
Administrator a spus…
Anonimule, nu te dadeai anonim daca vroiai cu adevarat. Calca-te-as in frunte cu piciorul.
iculici a spus…
MULTA BAFTA ! :D
iculici a spus…
EU AM FOST PE ACOLO,,, ACUM ZIC LINISTITA CA NU A FOST GREU, DA' ATUNCI TREMURAM.
ORICUM, CE E CLAR E CA TRECE. REPEDE. :D
alecsutz a spus…
Da, anonim avea dreptate. Nu esti amuzant. :)
Rottblume a spus…
ai luat 9 >:)
eu am luat 10
Benny a spus…
:)) Bafta la bac! =))