«În 20 de ani, România se va scrie cu doi R»

Va puteti imagina si de ce zic lucrul asta. Suntem condusi si de persoane de etnie rroma. Nu va ingrijorati nu fac nici o discriminare, n-am o treaba cu ei, sa-si traiasca viata. Ce simt eu pentru ei e un fel de dezgust din cauza ca modul lor de viata ne-a bagat si pe noi in cacat.

«În 20 de ani, România se va scrie cu doi R» - Replica apartine unui deputat, adica o persoana care se afla la putere si ne conduce. E de etnie rroma si il cheama Mădălin Voicu.

In pu ... puii mei la naiba, mai tare imi e frica de alt lucru. Pana ca Romania noastra draga sa fie rromanizata din nou, de data asta negativ fata de cea care a inceput in 106, mai tare imi e frica ca orasul meu, sa nu se scrie cu doi de "r".

Nu vreau sa ajung sa zic Rradauti. Deja se simte "invazia" lor.

Comentarii

Anonim a spus…
si asa multi o zic de pe acuma....mai ales aia care is rrr-itzi;))