"Când îmi penetrez partenera, simt că penisul alunecă în gol"

Citind Libertatea ca in fiecare zi si cautand ce perle mai scot si ziarele iaca am gasit un nene " M. O., Bucureşti " care zice in felul urmator:

Am o nelămurire. Când îmi penetrez partenera simt că penisul alunecă în gol, că nu se freacă de pereţii vaginului. Al meu are cam 3,8 cm în diametru. Menţionez că iubita mea era virgină, pentru că la început am penetrat-o foarte greu, în special la partea exterioară a vaginului. Însă apoi, în interiorul vaginului aluneca uşor. Să fie din cauza prezervativului sau din pricină că e mai îngust penisul meu? Menţionez că am probleme cu găsirea prezervativelor mai înguste - cele mai mici îmi sunt puţin cam largi şi nu ştiu unde să găsesc mai înguste. Cele mai înguste de pe piaţă sunt de 52 mm.


Binenteles, omul vroia un feedback. De unde, daca nu de la sex-experta, Alina Plugaru. Auzi cum o numesc astia, sex esperta. Aia stie ceva despre sexologie? A facut o scoala? S-a fut*t ca o tarfa pentru bani, multi cei drept, si de la tot atata p*la a ajuns la stadiul de nirvana in materie de sex. Ce sfat ii ofera? Poftim:

Răspuns: Eu nu cred că ai o problemă. Cred că eşti doar foarte stresat atunci când faci dragoste cu prietena ta. Nu-ţi mai bate atât de mult capul şi rezumă-te la a-i oferi plăcere. Plăcere maximă, extaz. Fă-o să se simtă dorită, dezmiard-o, sărut- o, du-o la orgasm prin toate mijloacele. Nu îţi mai bate capul cu grosimea penisului tău în erecţie. Crede-mă, acest aspect chiar nu contează.


Pe scurt, ea zice ca nu are nici o problema ca stresu e de vina. A zis omu ceva de stres? O zis ca-i aluneca si nu simte nimic. Isi dadea si singur seama daca e de la stres. Zice sa-i ofere placere? Cum dracu' daca aia ii galeata-n pi*da. N-auzi ca el are aproape 4 cm diametru si nu simte nimic. Deci o fi fost ea virgina, dar dupa ce nu a mai fost cred ca a probat si 6-7 cm de nu simte ala nimic. Cica sa nu isi bata capu cu grosimiea penisului in erectie ca nu conteaza acest aspect. Deci stiu ca lungimea nu conteaza, pentru ca ea trebuie sa fie asa, normala nu trebuie sa fie un Titanic al p*lelor. Acum aflu ca nici grosimea nu conteaza! Atunci ce plm le face sa aiba orgasm pe femei? Sarutul. Penal raspunsul sex expertei, profeta sexului romanesc, the one and only Alinaaa Plugaru.

Comentarii

SoSheSays a spus…
Da ai dreptate.