Handbalistul Marian Cozma a fost omorât într-o discotecă din Ungaria


Doliu in handbalul romanesc! Pivotul echipei naţionale de handbal a Romaniei, Marian Cozma a fost injunghiat in inimă intr-o discotecă din Ungaria, noaptea trecută.

Alţi doi coechipieri, sârbii Ivan Pesic şi Zarko Sesum au fost răniţi! Unul dintre aceştia a fost înjunghiat în rinichi, iar celălalt are grave traumatisme cranio cerebrale, cei doi fiind în prezent internaţi la terapie intensivă.

Din primele informaţii, handbalistul român a fost înjunghiat de trei ori în inimă de nişte localnici de etnie rromă cu care intrase în conflict în discotecă.

Vestea morţii acestuia a căzut ca un trăsnet pentru părinţii, prietenii şi oamenii din handbalul românesc.

"Nu ştiu nici eu prea multe. Rareş (nr.Rereş Jurcă - cel mai bun prieten al handbalistului) m-a sunat de dimineaţă şi mi-a spus. Nu pot să cred sunt terminat. Născuse nevasta unui coleg de-al său, Ivancic, şi s-au dus în discotecă să sărbătorească. Au fost implicaţi într-un conflict, iar băiatul meu a plecat afară. L-au înjunghiat de trei ori, nu pot să cred. Aseară am vorbit cu el, era bine, iar acum...El nu obişnuia să provoace conflicte, sărea în ajutorul oricui. Acum nu a avut cine să-l ajute şi pe el", a declarat tatăl handbalistului la GSP TV.

A murit în braţele colegului său, Ilyeş

Colegul de la naţională a lui Marian Cozma, George Buricea a crezut că este o glumă, atunci când a primit mesaje prin care era anunţat de moartea acestuia.

"Am aflat că a murit acum zece minute de la colegi. Am văzut pe telefon mesaje şi credeam că îşi bat joc de mine, dar când am dat drumul la televizor... Ei au plecat de la botez la discotecă şi am înţeles că a murit în braţele lui Ilyeş. Marian avea un organism puternic, s-a zbătut să trăiască, dar fusese înjunghiat în inimă.Sunt sigur că acesta s-a băgat să apere pe cineva, nu el a început conflictul. Întotdeauna, chiar şi la meci, dacă era un conflict minor, el intervenea. E tipul de om care se bagă pentru oricine", a spus Buricea la GSP TV.

Marian Cozma avea 26 de ani şi îşi anunţase de curând retragerea de la echipa naţională din cauza unor probleme pe care, se pare că le avea cu selecţionerul Aihan Omer.

Comentarii

Anonim a spus…
dumnezeu sa-l odihneasca pe Cozma:(...a fost un handbalist de valoare si nu ne-a facut tara de ras:((....daca esti roman adevarat da-l mai departe:X:X:X...