«Cu Alfie mi-am pierdut virginitatea»

După ce, zilele trecute, doi minori din Anglia şi-au revendicat paternitatea micuţei Maisie Roxanne, spunând că nu băiatul de 13 ani, Alfie Patten, e tatăl, a venit rândul lui Chantelle, mama fetiţei, să vorbească. Ea susţine că Alfie e singurul băiat cu care a făcut sex.



Îl iubesc pe Alfie. Cu el mi-am pierdut virginitatea. Am decis să ne începem împreună viaţa sexuală pentru că ne iubim unul pe celălalt. Nu a existat un alt «bărbat» în viaţa mea”, a declarat Chantelle Steadman (15 ani). Tânăra a încercat astfel să le închidă gura celor doi băieţi, Richard Goodsell, 16 ani, şi Tyler Barker, 14 ani, care susţin că şi ei au trecut prin patul adolescentei şi că ar putea fi chiar părinţii micuţei Maisie.

Totodată, Alfie a intervenit şi el, spunând că “ceilalţi băieţi proşti sunt nişte mincinoşi”. Deşi cei doi tineri părinţi din Anglia au provocat un scandal uriaş, Alfie şi Chantelle nu par deloc afectaţi şi sunt nedezlipiţi de micuţa lor Maisie.

Comentarii