Cine e Oigen?

Buna la toti. Sunt Oigen. Am 19 ani. Am aparut dupa ce mama mea s-a chinuit intr-un spital din Radauti sa ma aduca pe lume. Pe 8 decembrie, am iesit dupa ce doctorul a reusit sa ma traga afara. Am terminat gradinita, scoala primara si gimnaziul, iar anul asta pot sa spun ca termin si liceul. Un pic destept si cu simtul umorului dezvolatat, dezorganizat, netalentat si un pic ambitios incerc sa fac ceva. Sunt pasionat de camera de filmat si cu toate ca nu am voie sa ma ating de ea din cauza ca fac tampenii cu ea, totusi o folosesc. Am un show pe trilulilu, numele lui se afla si in titlul topicului, considerat cel mai original. Sunt in clubul regizorilor de pe trilulilu, si particip frecvent la Homemade la PrimaTV. Am castigat o camera photo la acesta emisiune cu primul episod din show.
Show-ul este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Nu sunt in viata reala asa, fac asta doar sa aduc zambetul pe buze la cei care ma vizioneaza. Tratez anumite tare morale, vorbesc despre caracterul unei persoane, realitati ale vietii sociale si uneori despre politica. Va urez la toti succes si vizionare placuta.

Acesta este banner-ul show'ului:




Link: Episodul 1
Descriere: - Oigen se supara pe CNA pe "copilul minune" si pe altii ... si e destul de nervos ...

Episodul 2
Link: Episodul 2
Descriere: Oigen se enerveaza iara. Apare episodul 2. Uau

Episodul 3
Link: Episodul 3
Descriere: Enervat la culme din nou, Oigen se hotaraste sa faca si episodul 3.

Episodul 4
Link: Episodul 4
Descriere: Considerat cel mai prost episod chiar de Oigen. Sau nu.

Episodul 5
Link: Episodul 5
Descriere: Filosofand asa, Oigen ajunge la stadiul in care incearca sa spuna cel calca pe nervi intr-un mod educational. WTF ?!

Episodul 6
Link: Episodul 6
Descriere: Oigen se hotaraste sa arate ce "cacat" il mai calca pe nervi. Asa ca a aparut si episodul 6. Vizionare placuta.

Episodul 7
Link: Episodul 7
Descriere: Scurt si la obiect. Fara crr sau mrr, clar ?

Episodul 8
Link: Episodul 8
Descriere: Oigen se enerveaza iara. Nu iara, din nou. Destul de tare. Bine nu chiar tare dar tarisor. Bine bine, tare.

Episodul 9
Link: Episodul 9
Descriere: Stiu ca e marti! Nu ma intreba de ce nu l-am postat ieri ca incepi sa ma calci pe nervi. Vizionare placuta.

Episodul 10
Link: Episodul 10
Descriere: Ce ma calca pe nervi ? PSD, McDonalds, Megastar si altele ... destul de tare.

Episodul 11
Link: Episodul 11
Descriere: Episodul 11 apare dupa ce Oigen si-a revenit oleaca. A fost episodul in care m-am distrat cel mai mult .

Acestea sunt clipurile din show, celelalte clipuri in regia mea cu referire la alte teme le puteti gasi aici.
O sa mai adaug in viitor lucruri despre eu.
Multumesc pentru ca mi-ati ascultat cacaturile.
Have a nice fucking day.

Comentarii