Am votat

Astazi am fost la vot. Pentru prima oara. De ce am votat ? Toti ar zice nu votez pentru ca oricum nu s-ar schimba nimic, dar daca toti ar gandi la fel cum mama masii am putea schimba ceva. Si ne mai miram de ce reprezentantii poporului nostru adorm pe scaune, fura si nu ajuta pe cei care ii aleg cu nimic. De ce ? Pentru ca acei care nu au votat conteaza in proportie de 68% conform unui studiu. Pentru ca multi nu voteaza din cauza acestei mentalitati. Daca toti ar merge la vot, ar fi o lupta stransa si se va vedea rezultatul schimbarii.
Destul cu vorbaraia despre politica, oricum nu ma pricep prea bine, imi expun doar punctul de vedere, ca orice roman respectabil. Am si eu dreptul asta, sa ma exprim liber. Am luat buletinul de acasa, m-am indreptat spre sectia de votare, in 5 minute am ajuns. Am dat cartea de identitate, am primit doua fise si stampila. Mi-a luat 1 minut sa votez. Macar stiu ca mi-am spus parerea. Fiecare e liber sa aleaga daca vrea sa voteze sau nu. Votul este un drept, nu o obligatie. Totusi eu incurajez votul pentru ca asa putem schimba ceva. Zic eu. Am votat si am venit acasa. In 10-15 minute, am votat, cu gandu' ca votul meu conteaza. Si chiar asa este. Vad ca fiecare canditat incearca sa stranga fiecare vot, sa nu piarda un om care sa nu-l voteze ... de ce ? Pentru ca pentru el conteaza un singur vot, dar noi credem ca nu este asa.

Eu am votat si nu conteaza cu cine. Dar tu ... ai votat ?

Comentarii