Cum sa profiti de jobul ideal la LiveStudio




            Daca esti in cautarea jobului ideal, care sa iti ofere avantajele pe care ti le-ai dorit mereu, nu trebuie sa mai cauti. LiveStudio este la dispozitia ta pentru a-ti oferi jobul la care ai ravnit toata viata. Cand vine vorba de castiguri si eficiente, LiveStudio este cel mai de incredere loc in care se poate afla o femeie. Siguranta unei vieti confortabile si frumoase este o garantie la LiveStudio. Prin 15 motive simple si clare m-a cucerit si mi-a demonstrat de ce videochatul este cel mai potrivit si benefic pentru mine: 

1.      Corectitudine si legalitate 100%. Sa faci video chat in Bucuresti este foarte dificil atunci cand nu te afli in studioul in care trebuie. Este foarte posibil pentru o fata sa nimereasca intr-un loc neplacut. La LiveStudio nu este cazul, pentru ca eu am semnat un contract legal, prin care sunt protejata de lege si toata lumea este corecta cu mine. 
2.      Training intensiv de calitate. Nu stiu cum este in alta parte, dar am avut o prietena care a lucrat intr-un studio din Bucuresti si mi-a spus ca nimeni nu a ajutat-o. Eu ma bucur ca nu am fost lasata in voia sortii la LiveStudio. Profesionistii de la studio mi-au oferit training in permanenta, care sa ma ajute sa invat totul despre videochat.
3.      Traineri individuali care mi-au stat la dispozitie non-stop. Fiecare model profita de trainerii sai, care sunt mai mult decat dispusi pentru a ne ajuta si a ne sfatui. Evident ca m-am simtit in siguranta in acest fel, cand stiam ca este cineva care ma poate ajuta mereu cu orice. 
4.      Suport tehnic 24 din 24. In cazul in care ceva nu mergea cu aparaturile, in urmatoarea secunda se afla cineva in camera mea sa ma ajute cu problemele tehnice. Insa, nu a fost cazul pana in prezent, pentru ca LiveStudio mi-a daruit aparaturile cele mai moderne si totul a functionat perfect.
5.      Eficienta si coordonare zilnica. Totul este bine pus la punct si organizat la studio, nimeni nu are neclaritati.
6.      Promovare gratuita pe internet, pentru a putea avea castiguri cat mai mari. 
7.      Sedinte foto si video gratuite. Pentru o promovare si mai buna, studioul s-a ocupat de aceste lucruri, creandu-mi o imagine a unui model de elita. 
8.      Comision real si absolut corect. LiveStudio mi-a daruit un comision fix si care a fost in permanenta acelasi, nu a scazut in niciun fel pe parcurs.
9.      Platile au fost corecte si in timp util. Lucrul acesta m-a bucurat cel mai tare, pentru ca eram stapana pe propriile mele venituri. Cu sume lunare intre 2.500$ si 3.400$ studioul ma bucura si mi le ofera corect, pana la ultimul ban. 
10. Fara amenzi sau penalizari. Nu am fost niciodata amendata si nu mi s-au retras din bani degeaba. LiveStudio a fost mereu corect.
11. Bonusuri si premii consistente. Pentru fiecare performanta, LiveStudio ma premiaza cu bonusuri care pot sa ajunga si pana la valoarea de 1.000$.
12. Stabilitate si vechime pe piata, LiveStudio activand de mai bine de 14 ani.
13. Colectiv feminin. Aici lucreaza doar femei.
14. Discretie si confidentialitate
15. Respect reciproc absolut.

Cu toate aceste motive, cum sa nu ma bucur de cel mai potrivit angajator al femeilor, LiveStudio?

Comentarii